PŘIHLÁŠENÍ / REGISTRACE

Nemáte účet? Zaregistrujte se Zapomenuté heslo
Přihlásit

NÁKUPNÍ KOŠÍK

Počet položek: 0 ks
Celková cena: 0 Kč


Kategorie
Výrobci
Aktuální sklad

U každého modelu pneumatik najdete informaci o aktuálním množství na skladě. Můžete si tak vybrat ty pneumatiky, které jsou dostupné v množství, které aktuálně potřebujete!

Proč nakupovat u nás
  • 1 Vše je skladem
  • 2 Dodání do 24 hod
  • 3 Podrobné info o pneu
  • 4 Akční nabídky
  • 5 Široký sortiment

Reklamace

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY PNEUMATIK

1. Reklamovat lze výhradně vady a poškození (vzniklé výrobní vadou nebo jejím následkem), které mají vliv na funkci, bezpečnost a jízdní vlastnosti pneumatiky. Ostatní poškození vzniklé v důsledku nedbalého nebo nesprávného použití, montáže nebo mechanického poškození, nebudou akceptována.

2. Prodejce je povinen jak při převzetí zboží (pneumatik) od dodavatele, tak i před vlastní montáží zkontrolovat, že pneumatika odpovídá dané specifikaci a že nevykazuje zjevné vady či poškození.

3. Dovozce – Dobré Pneu s.r.o. (dále jen DP) nebude brát zřetel na reklamace defektů, které mohly vzniknout poškozením během přepravy a skladování, pokud nebudou zjištěny při převzetí pneu prodejcem, nebo jakýmkoliv mechanickým způsobem, pokud nebudou zjištěny nejpozději ještě před montáží pneu na disk.

4. Vyjádření k poškození způsobenému evidentně jinou příčinou než výrobní vadou (zamítnutí neoprávněné reklamace – např. jasné mechanické poškození) vystavuje konečnému uživateli dovozce , tedy DP nebo autorizovaný dealer pneu koncernu který je výrobcem dané pneumatiky.

5. Reklamovat lze pouze pneu zakoupené v síti autorizovaných dealerů v ČR a SR jejich subdealerů, případně pneu, které jsou originální výbavou nových vozidel oficiálně dovezených a zakoupených v ČR. Na tyto pneu se vztahuje záruční doba, není li uvedeno jinak, 24 měsíců od data nákupu (resp. zakoupení vozidla uživatelem / spotřebitelem) stanovená platným občanským zákoníkem.

Předmětem reklamace mohou být pouze pneumatiky ne starší než pět let od data výroby (uvedeno na bočnici – DOT).

Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené běžným užíváním i před uplynutím záruční doby.

6. Prodejce (dealer) je povinen oznámit bez zbytečných odkladů reklamaci, která nespadá do jeho kompetence dle bodu 4) technikovi nebo obchodnímu zástupci zastoupení DP, a to písemně (např.faxem) pouze prostřednictvím kompletně vyplněného reklamačního protokolu dle bodu 7).

7. Prodejce (dealer) je povinen zajistit od konečného spotřebitele tyto náležitosti k posouzení oprávněnosti reklamace:

- reklamovanou(-né) pneu s jednoznačným uvedením reklamované vady

- veškeré údaje o provozních podmínkách pro úplné vyplnění reklamačního protokolu, nutné k posouzení oprávněnosti

reklamace, správnost údajů musí potvrdit prodejce i uživatel svými podpisy

- doklad prokazující nákup reklamovaného zboží a jeho kupní cenu u příslušného prodejce

- v případě originální výbavy též bankovní spojení a (podnikatelské subjekty) též IČO a DIČ

8. Lhůta pro reklamační řízení začíná běžet dnem písemného doručení kompletně vyplněného reklamačního protokolu a ostatních náležitostí do DP

9. Kompenzace uznané reklamace pneu se provádí finančním vyrovnáním dle principu poměrného opotřebení pneu (originální hloubka dezénu / průměrná zbývající hloubka dezénu), případně s přihlédnutím k celkovému stavu pneumatiky, nebo formou přiměřené slevy na zakoupené nové pneu téhož typu.

10. V případě, že reklamovaná pneu se již nevyrábí, nebo není dovážena na český trh a uživatel neprokáže účtem nákupní cenu, nejbližší podobná pneu bude použita pro výpočet kompenzace.

11. Nelze akceptovat reklamace defektů pneu způsobené následujícími příčinami:

- poškození v důsledku nesprávného použití, montáže, skladování nebo jiné manipulace

- pneu opotřebené na hranici indikátoru TWI

- pneu opravované, protektorované, nesprávně prořezané nebo opětovně reklamované (vyříznuté DOT)

- pneu bez potřebných informací (viz reklamační protokol)

- nadměrná hlučnost a odchylky kruhovitosti (boční a obvodové házení) po více než 10% opotřebení

- poškození nebo opotřebení vlivem: geometrie náprav vozidla / nevyváženosti kol / stavu brzd, čepů, ložisek nebo tlumičů nesprávného huštění / přetížení (přehřátí) / působení chemikálií nebo ohně /

použití sněhových řetězů / použití pro závody a soutěže / jízdy na prázdné pneu / úmyslného poškození

dále pneu z vraků a havarovaných vozů, a poškození následkem provozních rizik a stavu vozovky: (průpichy, průrazy, poškození o obrubníky, následkem šoku – působení mechanické síly koncentrované do jednoho místa)

12. Spotřebitel musí být prodejcem upozorněn a akceptovat případný destruktivní zákrok na reklamované pneu (např. rozříznutí pneu), bude-li nezbytný pro zjištění vady nebo příčin poškození, a to bez ohledu na konečný výsledek zkoumání.

13. Nebude-li reklamace oprávněná, mohou být reklamujícímu účtovány případné náklady spojené s  manipulací s pneu nutnou pro posouzení (montáž nebo demontáž pneu z disku, vyvážení, ventilky atd.)

14. Všechny pneu, duše a disky budiž používány v souladu s následujícími pravidly:

- správný výběr typu, rozměru a všech parametrů podle provozních podmínek a v souladu s platnými předpisy a údaji výrobce vozidla

- montáž a demontáž vždy na odpovídajícím nepoškozeném zařízení za dodržení všech doporučených postupů, výhradně

odborně způsobilým personálem

- dodržení všech technických parametrů jako rozměr ráfku, tlak, zatížení, rychlostní kategorie apod., schválených pro daný typ

pneumatiky a vozidla

- zákazník může kdykoliv konzultovat vhodnost použití s ohledem na technické parametry pneu s autorizovaným prodejcem


V případě reklamace zboží nás kontaktujte na info@dobrepneu.cz a my Vám zašleme reklamační formulář.
Informace pro zákazníky
O eshopu
Doporučte nás
Odběr novinek
Doporučte nás známým
Chcete-li být informování o novínkách akcích a slevách přihlašte se k odběru novinek.